Замовити переклад online
 

Навчальний комплекс «РозУмНичкА» - комплекс для дітей, в якому не лише навчають іноземних мов, а й сприяють фізичному, психологічному і соціальному розвитку Ваших малюків

 

 

Про НК «РозУмНичкА»

 

Навчальний комплекс було створено у 2004 році при Агенції іноземних мов Наталії Дячук «Руна» у відповідь на всезростаючу потребу надання малюкам гідної дошкільної підтримки.

 

Головною стратегічною лінією роботи "РозУмНичкИ" єпсихологічний та інтелектуальний розвиток дітей від 2-х років, їх соціалізація (перевага надається соціальній інтеграції - форм і взаємодії індивіда з соціальним середовищем, яка передбачає його активне входження в соціум, готовність до самостійних рішень в ситуації вибору.)

 

Це не дитячий садок і не школа, а особливий інноваційний розвивально-навчальний комплекс, якого потребує сучасність.

 

Стійкий пізнавальний інтерес - ознака, притаманна всім дітям. Зростаючи, вони досліджують навколишній світ і з кожним днем у них виникає все більше питань і зацікавлень. І саме у цей момент головним завданням батьків є сформувати ці інтереси в комплексний та єдиний процес, щоб у дитини з'явився інтерес до навчального процесу і бажання успішно здобувати знання.

 

 

Дошкільне дитинство (3-5р.) – особливий період розвитку, коли перебудовується усе психічне життя дитини, її відношення до оточуючого світу. Сутність цієї перебудови – формування внутрішнього психічного життя і внутрішньої регуляції поведінки:

  • дитина починає встановлювати прості причинно-наслідкові відношення між подіями і явищами;
  • намагається пояснити і упорядкувати для себе навколишній світ; починає формуватись цілісність дитячого світогляду;
  • створюючи свою картину світу, дитина вигадує, уявляє, робить винаходи, відкриття;
  • поведінка дитини стає опосередкованою нормам і правилам поведінки;
  • дитина намагається керувати своєю поведінкою, порівнюючи із взірцем;
  • дитина починає розуміти, що вона може, а що – ні, своє місце у системі відносин з іншими людьми, свої внутрішні переживання, бажання, настрій і т.п.

 

Усі ці важливі новостворення не виникають самі по собі, вони зароджуються і розвиваються у специфічних для дошкільнят видах діяльності:

  •  грі (сюжетно-рольовій, грі – драматизації, грі за правилами, дидактичній грі та ін.), 
  •  продуктивній діяльності (малювання, ліплення, конструювання та інших).

 

У зв’язку з цим, головними цілями викладачів дитячого навчального комплексу „РозУмНичкА” (груп „Крихітки” –  для дітей віком 3р., „Чомучки” –  для дітей віком 4р.) є:

  • сприяти збереженню і укріпленню фізичного і психічного здоров’я дітей;
  •  дбати про емоційний комфорт;
  • сприяти соціальному розвитку;
  • змістовно збагачувати уявлення і знання дітей про навколишній світ;
  • сприяти активній взаємодії і спілкуванню між дітьми;
  • створювати умови для практичного експериментування, розвитку мовлення, пізнавального інтересу;
  • формування у дітей інтересу до художніх видів діяльності.
  • породити інтерес до вивчення іноземних мов

 

 

 

 

Групи та вікові категорії дошкільнят

 

 

Групи, що навчаються

мають наступні назви:  Равлики (від 2 років)

                                       о

                                       Зайки (від 7 років)

                                       У

                                 Грамотійки (від 5 років)

                                       Н

                            Чомучки (від 4 років)

                                       ч

                                       Крихітки (від 3,5 років)

                                       А

 

Предмети навчальної програми

 

  • Математика + логіка
  • Читання + розвитку мовлення
  • Постановка руки до письма
  • Іноземної мови (англійська,німецька, французська)
  • Розвиток мовлення
  • Живопис+ліпка+аплікаціїя+квілінг
  •  Заняття із загального розвитку

 

Особливості навчання  у різних групах:

  • Діти віком від 2 до 4 років  3-4 заняття 2 рази на тиждень по 2 год.;
  • Діти віком від 5-6 років  4-5 занять 3 рази на тиждень по 2,5-3 год.;
  • В залежності від вікової категорії - група складається із 8 до 12 чоловік;

 

З метою досягнення вищезазначеного створено комплекс загальнорозвивальних дисциплін. Нижче – перелік характерних рис кожної із них

 

1. Основи математики (діти від 2,5 років):

  • кількість, лічба;
  • величини;
  • форма;
  • орієнтування у просторі, часі.

 

2. Математика з логікою:

  • формування уміння зосереджувати увагу на процесі навчання
  • закладання початкових математичних знань
  • розвиток вміння порівнювати, аналізувати та робити елементарні математичні узагальнення та висновки
  • розвиток різних видів памяті ( образної, словесно-логічної, зорової, слухової)

 

3. Основи природознавства:

  • формування і підтримання інтересу до об’єктів неживої і живої природи, сезонних явищ;
  • виховання у дітей емоційно-позитивного, бережливого відношення до об’єктів навколишнього середовища;
  • надання  перших уявлень про різноманітність оточуючих речей, їх значення.

 

4. Розвиток мовлення (3-4 роки):

  • збагачувати і активізовувати  словниковий запасу дитини;
  • вчити  відповідати на запитання при розгляданні малюнків, іграшок, ілюстрацій і т.д.;
  • залучати до інсценізації уривків казок, будувати висловлювання;
  • вчити говорити не поспішаючи, чітко вимовляти слова, правильно користуватись інтонацією.

 

5. Рідна мова (діти від 5 років):

  • формування уміння вчитися;
  • розвиток вміння слухати, висловлювати свою думку;
  • закладання основ навичок читання;
  • формування базових графічних навичок;
  • розвиток координації і м’язової пам’яті руки;
  • розвиток інтересу до вивчення рідної мови;
  • формування морально-етичних уявлень, понять.

 

6. Живопис (діти від 2 років):

  • сприяти розвитку емоційного відношення до процесу діяльності і сюжету, вчити створювати яскраві образи;
  • вчити користуватись олівцями, працювати фарбами, кольоровим папером, пластиліном;
  • вчити створювати композиції, розташовувати і наклеювати елементи композиції;
  • поєднувати різні види діяльності (малювання з аплікацією та інші).

 

7. Мистецтво (діти від 5 років):

  • художня праця, живопис;
  • стимулювання творчого розвитку дітей;
  • оволодіння елементарними графічними навичками;
  • розвиток сенсорних, моторних, загально-трудових умінь і навичок;
  • формування естетичних почуттів та смаків.

 

8.Українське та міжнародне народознавство і фольклор:

  • Ознайомлення із національними звичаями, традиціями та обрядами
  • Заняття з окремих видів ремесел

 

9. Англійська мова.

  • Сприяти зацікавленню дитини до вивчення іноземної мови
  • Сформувати стійкий інтерес до вивчення слів-назв побутових предметів та явищ
  • Створити умови щоб в ігровій формі засвоювати пісні та вірші
  • Навчитися елементарних висловів  вираження привітання, подяки, прохання та опису явищ на іноземній мові.

 

Для школярів

 

  • Англійська

     Французька

     Німецька              мови  + майстер-класи з написання  

                                                           різноманітних 

     Італійська                              творчих робіт, проектів, аналізу художніх

     Російська                               творів,  ділової кореспонденції  та

                                                             пунктуації  

                                                           українською   та  іноземними  мовами   

                     

  • «Прикольна англійська» для тінейджерів

(сленг, ідіоми, мовні ігри, пісні, тренінг вимови, мова SMS, читання англомовної преси та сучасної літератури для юнацтва,розмови про відомих людей та кумирів молоді, перегляд фільмів + багато цікавої та корисної додаткової інформації, що не міститься у шкільних підручниках)

 

  • Підготовка школярів до міжнародних мовних іспитів Кембріджзького університету КЕТ, РЕТ, FCE  for schools та можливість складати їх у нашому сертифікованому екзаменаційному центрі

 

  • Підготовка старшокласників  до міжнародних мовних іспитів TOEFL, IELTS, TOEIC

 

  • Індивідуальна та групова підготовка до випускних випробувань та ЗНО з наступних предметів:

  • іноземні мови
  • українська мова та література
  • фізика
  • математика
  • географія
  • біологія
  • хімія
  • історія України

 

 

Навчальні матеріали

 

(для завантаження потрібно клікнути по зображенню)

   

 

Школа вихідного дня

 

  • школа лідерства
  • етика/етикет
  • ейдетика та ТРВЗ
  • кіно-/мульти-/казко-англійська
  • майстер-класи фольклористичних студій

 

Семінари та тренінги для батьків

 

Щасливе батьківство

Виховання – найкращий запас на старість.

Піфагор.

Дитина – дзеркало сім’ї. Як у воді відбивається сонце, так у дітях відображаються батько і мати. Всі ми намагаємось якнайкраще виховати своїх дітей. Мріємо про близькі стосунки, надіємось, що діти довірятимуть нам, прислухатимуться до нашої думки, виростуть щасливими і творчими особистостями. А для цього слід навчитись бачити і визнавати власні недоліки і помилки. Всі ми робимо помилки, але дехто їх визнає, а хтось відмовляється їх бачити. Дехто намагається їх виправити, а хтось шукає винного. Як побачити цю межу між зрілою творчою батьківською поведінкою та її кривим відображенням. І у що може вилитись така «розкіш», як незнання та непомічання своїх погрішностей у питаннях дитячого виховання?

 

Давайте спробуємо зазирнути в задзеркалля нашої поведінки і розпізнати, що є що?

 

Проявом зрілої творчої батьківської поведінки:

  • є знання і задоволення істинних потреб дитини, що збільшує почуття її власної цінності та гідності. Щирий інтерес та цікавість до думок, захоплень, почуттів дитини – це запорука близькості;
  • довіра – відкриті стосунки між батьками і дітьми, що ґрунтуються на впевненос-ті у доброзичливості іншого; довіра формує відчуття надійності, захищеності, підтримки на все життя, є основою прийняття себе і світу;
  • свобода – дитина має можливість вибору; віра в компетентність і свідомість дитини формує її лідерські якості, допомагає встановленню взаємин з іншими.

 

Викривленим зображенням виховання насамперед є контроль та влада, що проявляються в ігноруванні потреб дитини, нав’язуванні власної волі, часто супроводжуються надмірними вимогами щодо поведінки та досягнень малюків. Надмірні вимоги провокують почуття сорому і провини, знецінюють досягнення і перебільшують недоліки. Симбіотичні (залежні) стосунки – це сприйняття іншого як своєї власності. Саме вони уповільнюють формування самостійності та незалежності, дорослішання, призводять до нездатності долати труднощі і вирішувати проблеми. «Невключеність»  у життя дитини, не зацікавлення її думками і почуттями сприймається як байдужість і нехтування. Обмеження вільної поведінки дитини з боку батьків – це недовіра до її внутрішніх потреб і можливостей, що призводить до втрати віри у власні сили.

 

Ще однією пасткою для батьків є неусвідомлені поведінкові сценарії, які формуються певними сімейними міфами і передаються у спадок. Ось деякі з них.

Міф 1. Діти мають знати, «хто в домі хазяїн». У реальному житті цей міф реалізується у прихованій або відкритій демонстрації своєї переваги над дітьми – це перший крок до психологічного насильства.

Міф 2. Вихованням дітей має займатись мати, а матеріальним забезпеченням сім’ї - батько. Насправді батьківський вплив є настільки ж важливим, як і материнський.

Міф 3. «Хлопець має знати, що значить справжній чоловік». Сильний  рішучий батько є прикладом, образ якого має наслідувати хлопчик. У реальному житті домінування та надмірний контроль з боку батька ускладнює статево-рольову ідентифікацію та посилює емоційні розлади дитини. Емоційно теплі батьки сприяють розвитку мужності у хлопчиків та жіночості у дівчат.

Міф 4. «Я буду виховувати своїх  дітей так, як виховували мене». Або: «Я в жодному разі не буду виховувати своїх дітей так, як виховували мене». Насправді, «виховання – це мистецтво, використання якого повинно вдосконалюватись багатьма поколіннями», за словами німецького філософа І.Канта.

Міф 5. «Я сама знаю як виховувати своїх дітей». А тим часом існує багато літератури, проводяться семінари, де можна вдосконалювати власні знання і вміння. Микола Амосов вважав:  «Лише наука змінить світ. Наука у широкому сенсі: і як розщепити атом, і як виховати дітей…»

 

До дитинства слід ставитись із великою повагою. Те, що візьме дитина з дитинства, з чим увійде до дорослого світу, матиме вплив на все її життя. Саме від вас залежить, як складеться її доля. Ми, батьки, можемо навчити дитину вірити в себе, любити людей. Це зробить наш світ кращим.

 

Запрошуємо усіх охочих та небайдужих

на емоційно теплі та інформаційно насичені інтерактивні семінари для батьків:

 

1

Родинні комунікації. П’ять видів виявлення любові до вашої дитини, як визначити, що найцінніше для вашої дитини і як дати їй саме те, що вона потребує. Батьківські програми: благословення чи прокляття.

 

2

 Дитина розвивається в родині. Сім’я – живий організм, який народжується, розвивається і завершується. Життєві цикли сім’ї.

 

3

Тренінг цілей. Для чого потрібні цілі в житті людини. Формулювання цілей і виявлення ресурсів батьків і дітей.

 

4

 До дитинства слід ставитись з  якнайбільшою повагою. Мама і тато, їх особливі ролі в житті дитини. Важливість батьківської підтримки.

 

5

 Розвиток навичок соціальної комунікації, лідерських якостей та впевненості в собі. Порівняльна характеристика різних моделей виховання.

 

6

Що таке казка в житті дитини ? Народні, авторські та власні казки. Казкове виховання.

 

7

Наш неймовірний мозок, можливості і різні рівні його використання. Калейдоскоп дитячих інтелектів. Навчаймось стильно.

 

8

Винахідниками стають, а не народжуються. Вчимось нетрадиційно думати, мнемотехніка, ейдетика, методики ТРВЗ.

 

9

Мовлення , читання, ораторське мистецтво: методики New Age.

 

10

Радість малювання і арт-терапія. Розвиток творчих здібностей дитини.

 

11

Іноземні мови для дошкільнят: правда, вигадки та реальний досвід.

 

12

На порозі нової цивілізації. Діти – індиго.

 

13

Конфліктні ситуації як ресурс для розвитку. Як трансформувати  дитячі страхи,  істерики, негативізм у конструктивну поведінку та підтримати дитяче «Я – сам».

 

14

Конфліктні ситуації як ресурс для розвитку: синдром дефіциту уваги, гіперактивність, сором’язливі, забіяки, ябеди, брехунці… Як підтримати ініціативу і творчий стан дитини.

 

15

Життя в віртуальному світі. Причини виникнення і непередбачувані наслідки хворобливої  любові до комп’ютера.

 

16

12 фундаментальних сфер людського буття,  їх види та проявлення.

 

17

Що таке партнерство? Різні види партнерства. Сім’я як один з видів партнерства.

 

 

Консультації логопеда

 

  • Мета - допомогти  дитині здолати труднощі, пов’язані із вимовлянням окремих звуків, у відповідності до вікової категорії.
  • Виховання звукової культури мовлення з використанням завдань :
    • На основі розвитку та поступового вдосконалення органів, що беруть участь у формуванні мовлення,
    • Диференціації звуків мови, виховання інтонаційної виразності мовлення;
  • Розвиток словникового запасу через кількісне нагромадження лексики та активізації словникового запасу;
  • Формування граматичної побудови речення;
  • Розвиток зв’язного   мовлення через формування діалогічного та зв’язного монологічного мовлення;
  • Формування елементарного усвідомлення явищ мови та мовлення.

 

Консультації психолога

 

  • Позитивне виховання
  • Робота з підняттям самооцінки дитини;
  • Індивідуальна психотерапія;
  • Використання різноманітних методик;
  • Робота з проблемою ( згідно з запитом батьків
  • Групова психотерапія
  • Лекції для батьків

 

Літній мовний інтенсив для дітей з 12 років – 2018 рік.

 

Увага!!!  Не пропустіть!!!

З 11 червня!!!

 

Проводиться набір у групи усіх рівнів (Elementary, Pre-Intermediate, Intermediate, Upper-Intermediate) для дітей з 12 років.

 

Заняття проводитимуться 5 днів на тиждень з понеділка по пятницю.

Кожного дня по 3 уроки тривалістю 45 хв. Заняття відбуваються по різним аспектам мови (читання, слухання, розмова і т.д.)

Курс триває 4 тижні.

 

Вартість навчання: 1 тиждень – 600 грн. Курс (4 тижні) – 2 000 грн.

 

За детальною інформацією та записом на попереднє тестування на визначення рівня звертайтеся за тел. (067) 67 00 336; 242-08-82; 235-42-61,

м. Львів вул. Чайковського 12/12

(067) 34 16 494; 255-37-34  м. Львів вул. Дорошенка 30/1

 

 

Літня школа для школярів «Англійська мова+»

 

Бажаєте, щоб Ваші діти провели канікули з користю?

Тоді чекаємо їх у нашій Літній школі!

      Веселе, приємне спілкування у колі нових друзів та досвідчених викладачів на захоплюючих розвивальних заняттях з різних навчальних дисциплін гарантуємо!

       Практичне вивчення англійської мови допоможе дітям швидко та без особливих зусиль засвоїти не лише граматику та лексику обраних тем, але й повправлятись у вимові.

       На майстер-класах театральної студії на Ваших діточок чекає захоплююча програма, за якою навчаються голлівудські актори (адаптована для дітей).

       Власні шедеври мистецтва діти спробують створити у творчій майстерні.

       На заняттях з логіки, математики, розвитку мислення, цікавого читання діти зможуть відчути себе маленькими геніями, адже розвиватимуть інтелектуальні здібності, пам'ять, увагу і уяву.

       І ще багато-багато усього цікавого чекає на Ваших дітей у нашій Літній школі!

 

Літня Школа 2017

Заняття будуть проводитись з 13.06.17.

Тип групи Предмети Тривалість  1-го заняття, хв Пропонована нова вартість, грн.
Вартість ЛШ при оплаті в повному обсязі (за 2 тижні), грн. Вартість ЛШ при оплаті 1/2 курсу (за 1 тиждень), грн. Вартість ЛШ при поденній оплаті (за 1 день), грн.

"Англійська+"

(для дошкільнят)

англійська мова /Easy English 25 850,00 470,00 105,00
весела граматика
цікава математика
бізнес курс для дітей
творча майстерня (арт-клуб)

"Англійська+"

(для учнів

1-2 класів)

англійська мова /Easy English 35 950,00 530,00 115,00
Англ.м. (Speaking)
арт-клуб
весела граматика
бізнес курс для дітей
 
 
 

"Англійська+"

(для учнів

3-4 класів)

англійська мова /Easy English 35 950,00 530,00 115,00
Англ.м.(Speaking)
весела граматика
арт-клуб
бізнес курс для дітей
 
 
 

"Англійська+"

(для учнів

5-7 класів)

англійська мова /Easy English 45 1200,00 660,00 145,00
Англ.м. (Speaking)
арт-клуб
бізнес курс для дітей

"Англійська+"

(для учнів

8-11 класів)

Англ.м. (Listening) 45 1200,00 660,00 150,00
Англ.м. (Speaking)
Англ.м. (Reading)
Англ.м. (Writing)
Англ.м. (Grammar)
бізнес курс для дітей
арт-клуб

Крихітки

(Літня школа)

англійська мова /Easy English 30 830,00 460,00 100,00
художня література
весела математика
аплікація
конструювання
живопис
віконечко в природу
ліплення
 

Чомучки

(Літня школа)

англійська мова /Easy English 30 830,00 460,00 100,00
художня література
весела математика
аплікація
весела граматика
живопис
віконечко в природу
ліплення
бізнес курс для дітей
 
 

Равлики

(Літня школа)

художня література 30 630,00 350,00 75,00
сенсомоторика
веселий олівець
розвиток мовлення
фізичний розвиток
ліплення
аплікація

 

 

 

Канікули! Канікули! Байдикувати ніколи! 

 

Зимові канікули у вільному стилі при НК "Розумничка" для дітей 1-7 класів (на вибір: двічі або тричі на тижднь).

 

 

 

Навчальний курс зимової школи для викладачів та вчителів англійської мови

 

Під час роботи учасники матимуть можливість:

·         прослухати 27 навчально-методичних семінарів (загальною тривалістю 54 академічних годин) із різних аспектів викладання іноземної мови, або обрати семінари в окремі тематичні дні:

 

Тематика дня

Назви семінарів

Імена лекторів

1. Vocabulary and Use of English Day

 

10.12

· “Teaching Prepositions”

Iryna  Kalychak

· “Houses are Made of Walls   and  Beams. Homes are Made of Love and Dreams.”

 

Mariana Kost’

· “Tailoring Your Perfect Clothing Vocabulary.”

Nataliya Kmet,

Yulia Muts

2. Productive and Receptive Skills  Day

 

11.12

· "Using Hairstyling Tutorials in Teaching Listening "

Vira Kashuba

· “Panda Eats, Shoots and Leaves” or “Panda Eats Shoots and Leaves”. Seminar on English Punctuation.”

 

Yaryna Kilnytska

· “Top Tips of Conveying Information”

Tetyana Tereshko

3. Young Learners Day

 

12.12

· “Teaching Speaking to Young Learners”

Oksana Kozak

· “Bringing Creative Teaching into the Young Learner Classroom: Video, Video-games, Songs, Stories, Games.”

Olena Volos

Iryna Stepchuk

· “The Importance of Teaching Hand-writing. Handwriting Help for Young Learners.”

Olena Volos

Iryna Stepchuk

4. Business English Day

 

15.12

· “Creating an Effective Business English Course”

Ivonna Romaniuk

· “Business Success Stories”

Mariana Tsytsak

· “Business Travelling”

Solomiya Gumetska

5. Movie Day

 

16.12

· “Show Your Students How Elementary English Can Be. Organizing Activities After Watching a Film Fragment. For those who are Sherlocked.”  2 seminars

 

Olga Prydachuk

· “Use of  Literary Work and Its Filmed Version.”

Iryna Reshotka

6. Materials Development Day

 

18.12

· “Materials Assessment and Development: Key Issues to Keep in Mind”

 

Nataliya Diachuk

· “Media Studies Made Easy”

· “Once Upon a  Film…” or What Could be Done with a Film?

7. Exams Day

 

22.12

· “Teaching Writing for Exams”

Nataliya Diachuk

· “Cambridge Exams for Young Learners”

Cambridge exams management team

· “Cambridge Exams for Schoolchildren and Adults”

8. Professional Tricks Day

 

23.12

· “How to Utilize Modern Films to Teach Professional Conduct and Ethics in Interpreter/ Translator Training”

Nataliya Diachuk

· “Speculations on Teaching Styles with Quoted Media-texts of Modern Cinema”

· “Агресія і втрата бажання вчитись “

Д-р Оксана Грузецька

·  “What Can be Done to Relax and Protect  Ourselves in Profession”

Nataliya Femyak

9. Classroom Management Day

 

26.12

· “Lesson Analysis”

Yuliya Datsko

· “Teaching Practice from an Insider’s Viewpoint”

Nataliya Diachuk

· Topical Webinars and Podcasts from Contemporary EFL Book Authors and Methodologists

Nataliya Diachuk

Macmillan, Cambridge, Oxford University Press, Longman

 

NB: Агенція залишає за собою право у разі необхідності, або на Ваше прохання вносити зміни у перелік тем семінарів та дати їх проведення ( при  реєстрації просимо узгоджувати усю необхідну інформацію)

 

·         щоденно брати безпосередню участь у 3 –х семінарах в якості учня чи тренованого

·         навчаючись, працювати з колегами в парі, команді та індивідуально

·         збагатитися новими ідеями та найсвіжішими розробками колег

·         дискутувати на професійну тематику  у невимушеній обстановці під час перерв на каву/чай

·         отримати вражаючу кількість роздаткових та допоміжних матеріалів, а також приємні сюрпризи

·         подивитись  інтерактивні відео-семінари всесвітньо відомих авторів методистів

·         ознайомитися із національними та британськими підручниками та посібниками, складеними у відповідності до вимог Рекомендацій Ради Європи з вивчення та викладання іноземних мов

·         відвідати та придбати (із спеціальною знижкою до 10%) книги на виставці-продажу  автентичної навчальної літератури британських видавництв

·         отримати сертифікат, що засвідчує факт участі в роботі зимової школи з метою підвищення рівня кваліфікації, як одного із видів післядипломної освіти.

 

Час проведення 10.00-15.00            

Місце проведення пл. Міцкевича 8/2

Реєстраційний внесок:  на 3 семінари - 140 грн.

 

ВАЖЛИВО! По завершенні семінарського дня – розіграш навчально-методичної літератури

та видача сертифікатів.

ОБОВ”ЯЗКОВА попередня реєстрація  на кожен із окремо обраних днів, або на усі дні роботи школи. Кінцевий термін реєстрації – день, що передує семінарському дню.

 

 

Проект «Казкарик»

 

Чому одні діти легко проходять тести, є успішними, а інші ні ?

                             Вважається, що успішним дітям в дитинстві розказували казки…

 

  • Виховуючи дітей, ми часто читаємо їм нотації. Діти настільки втомлюються від батьківських повчань, що будь-які виховні “проповіді” викликають відразу і … бажання вчинити навпаки. «Якби батьки лише змогли собі уявити,  як вони надоїдають своїм дітям!»-зазначав  Джордж Бернард Шоу.
  • Найбільш ефективний спосіб виховати сильну і творчу особистість – це зробити так, щоб дитина сама захотіла стати такою! Найкраще це робити за допомогою персоналізованих казок, які побудовані навколо дитини. Дитина, подібна до Тебе, – в центрі сюжету, вона – добрий, сміливий, розумний персонаж. За допомогою казки у дитини появляється бажання бути подібною на казкового героя, формується невидимий внутрішній стержень – віра у власні сили !
  • Крім персоналізованої казки, інтегровані заняття включають: використання веселих питань, загадок і загадкових малюнків лабіринтів і головоломок, сценок і казкових перевтілень…; створення з дітьми загадок, ілюстрацій за темою і перших власних казок…; придумування власних ідей використання отриманих знань… Заняття спрямовані на розвиток творчого мислення з використанням мнемотехніки, ейдетики, ТРВЗ (теорія рішення винахідницьких задач).
  • Заняття проводяться 1 раз на тиждень, тривають 1,5 години, складаються з 3 частин, є 2 короткі перерви 3-5 хвилин.

 

 

Теми занять курсуКАЗКАРИК

 


1

Сила посмішки. Добре справу почнеш, добре й завершиш.

2

Хочу знати все

3

Для чого потрібні книги.

4

Я люблю читати

5

Багато чи мало: я швидко і добре роблю уроки.

6

Вчимось вести нотатки

7

Спостережлива гра

8

Дар уваги і передбачення

9

Моя найкраща пам'ять

10

Пам'ять і ейдетика

11

Хто кмітливіший ?

12

Логіка і послідовність мислення

13

Що в світі найшвидше ? Свобода і швидкість думки.

14

Сміливі винахідники.

15

Оригінальні думки.

16

Хто кого перехитрить.

17

Справжня мудрість

18

Вміння  передбачення

19

Міцне слово і обов’язковість

20

Не бажаю сидіти без діла

21

Терпіння і витримка при досягненні цілі

22

Щирість і чесність чудеса творить

23

Як минуле з майбутнім посперечалось

24

Дивимось навколо.

25

Слухаємо своє серце

26

Місто майстрів

27

Історія про перемогу над невдачею

28

Далека зірочка

29

Полум’яне серце

30

Справжні цінності

 

 


 

 

Список рекомендованої літератури та медіа ресурсів:

 

  • Книги: Маші Трауб, Роберта Кіосакі, Робіна Шарма, Гордон Драйден і Джаннет Восс «Революція в навчанні», Юлії Гіперрейтер  «Спілкуватись з дитиною. Як? Так!», Дороті Брег, Гленна Домана,
  • Художні фільми: «Звездочки на земле», «Секрет», «Секрет 2», «Куда приводят мечты», «Меня зовут Кхан», «Испанский-английский», «Пчелиный сезон», «У зеркала 2 лица», «Пенелопа», «Я – Сэм», «Король говорит», «Черный лебедь», «Дети-индиго», «Дежурный папа»…», «1+1»
  • Мультфільми: «Роботи», « В гості до Робінзонів», «Рататуй», «Король Лев», «Король Лев 2», «Панда Кун-фу»,  «Воллі»…

 

Статті про «Розумничку»

 

Полюбіть навчання разом з "Розумничкою" (296 Кб, JPG)

А ви знаєте, що ваша дитина "Розумничка"? (459 Кб, JPG)

Обов’язкова дошкільна освіта? Вихід є! (71 Кб, PDF)

Сила – у знанні (296 Кб, PDF)

Літо з "Розумничкою" (438 Кб, JPG)

 

Статті від викладачів «РозУмНичКи»

 

Щасливе батьківство (825 Кб, PDF)

 

Перші кроки малюка у вивченні англійської мови (1,3 Мб, PDF)

 

Малюк і логопед. Перше знайомство. (частина 1) (313 Кб, JPG) (частина 2) (293 Кб, JPG)

 

Ігри - метод навчання англійської мови дошкільнят (частина 1) (1 Мб, JPG) (частина 2) (1,1 Мб, JPG)

 

Ігрові прийоми для формування читацьких навичок удома (4,8 Мб, JPG)

 

"Ти" чи "Ви" у звертанні дітей до батьків (340 Кб, JPG)

 

Наш мозок - сплячий велетень (частина 1) (1,7 Мб, JPG) (частина 2) (1,4 Мб, JPG)

 

Як привчити дітей жити за правилами і чи варто це робити (частина 1) (1,2 Мб, JPG) (частина 2) (1,1 Мб, JPG) (частина 3) (2,3 Мб, JPG) (частина 4) (2,4 Мб, JPG)

 

Наскільки великі очі дитячого страху (частина 1) (2,3 Мб, JPG) (частина 2) (3 Мб, JPG)

 

Духовний розвиток дитини (частина 1) (1 Мб, JPG) (частина 2) (1 Мб, JPG)

 

Пограйтеся зі мною будь-ласка! (частина 1) (320 Кб, JPG) (частина 2) (290 Кб, JPG)

 

Про що говорять дитячі сни (частина 1) (690 Кб, JPG) (частина 2) (690 Кб, JPG)

 

Щасливі батьки - щасливі діти. І навпаки (1,3 Мб, PDF)

 

У вільний час до лісу (2 Мб, PDF)

 

В якому віці й з чого почати малювати? Як зберегти інтерес до малювання? (1,2 Мб, PDF)

 

Діти – візуали, аудіали, кінестетики (1,2 Мб, PDF)

 

Розмальовка (3,5 Мб, PDF)

 

Проект "Казкарик" (5,7 Мб, PPTX)

 

Круглий стіл (2,2 Мб, PPTX)

 

Програма «Я такий, який я є: сходинки до власного Я» (4,8 Мб, PPTX)

 

Наші викладачі

 

Плахтій Орися Григорівна

Завуч навчального комплексу “Розумничка”

 

Освіта вища педагогічна. Стаж роботи –більше 20 років.Педагогічне кредо-вимогливість до дітей у поєднанні з любов’ю та повагою до їхньої особистості.

Життєве кредо  -нероби іншому того чого собі не побажаєш.

 

 

Гудзан  Лариса  Петрівна

Логопед   вищої категорії

 

Закінчила Ленінградський педагогічний інститут ім..Герцена.  Працюю в одній з лікарень м.Львова. Співпрацюю  з  “Розумничкою” з 2009 року.

 

Марта Стефура

 

У 2008 р. - закінчила Львівський національний університет імені Івана Франка, філологічний факультет, кафедра української фольклористики. У 2011 р. - закінчила аспірантуру в Університеті на кафедрі фольклористики.

Життєва позиція: Хочеш досягнути успіху - слухай своє серце і будь собою справжнім.

Захоплення: автентичний спів, народознавство, добра література.

 

Грізельда Рейда

Викладач основних предметів(основи математики,розвиток мовлення,рідний край,художня література) у групі "Крихітки"

 

У "Розумничці" навчаю 3-річних учнів впродовж 7 років.Отримую задоволення ,коли мої маленькі друзі приходять на уроки з усмішкою і бажанням отримувати нові знання та уміння.Це і є визначальним у моїй роботі,що надихає на нові творчі уроки та позитивний настрій.

 

Оксана Грузецька

Лікар - дитячий невролог і дитячий психолог

 

ЗакінчилаЛьвівськийнаціональниймедичнийуніверситет і украіно-австрійськіпроекти з системноїсімейноїпсихотерапії і з дитячої та юнацькоїпсихотерапії. Працюю з дітьмибільше 15 років.   
 " Я отримую величзнезадоволення, коли бачу, щоукраінськідітиростутьуспішними,  задоволеними собою, з радістювчаться і працюють, здійснюютьсвоївласнімрії, ставлятьцілі і виконуютьїх..."

 

Ірина  Алексеєнко

Вчитель-логопед вищої категорії

 

Закінчила Київський державний  педагогічний університет  ім.М.П. Драгоманова.Педагогічний стаж 26 років

 

 

 

Наші переваги

 

У «РозУмНичцІ»  добре вивчила потреби своїх  наймолодших клієнтів та учнів і пропонують: 

  • чуйне ставлення до дитини і відверту співпрацю з батьками задля досягнення позитивного результату
  • залучення виключно висококваліфікованих викладачів із великим науково-педагогічним стажем, фах яких безпосередньо пов'язаний із викладанням дошкільнятам та молодшим школярам
  • сучасні та захоплюючі  методи викладання
  • ретельний підбір сучасного учбового матеріалу
  • інтерактивні заняття із використанням мультимедійних засобів
  • доповнення занять переглядом відеофільмів  
  • побудову курсу із належною увагою щодо оволодівання дитиною усіма   мовними навиками ( усним мовленням, читанням, письмом, слуханням), а також всебічним розвитком
  • індивідуальний підхід до учнів із урахуванням  особливостей навчальних стилів курсантів
  • виконання  віково-адаптованих тестових завдань протягом курсу навчання
  • наступність та логічне продовження програм кожного із навчальних рівнів на наступних
  • камерну атмосферу у спеціально обладнаних  для діток комфортних приміщеннях для занять у центрі Львова

 

Ціни

Найменування курсу Предмети К-сть занять на 1 міс. Трива-лість  1-го заняття, хв Пропозиція вартості навчання на 2019-2020 н.р.
Англійська РозУмНичкА (10-12 р.р.) англ.м. 16 45 950,00
Англійська РозУмНичкА (10-12 р.р.) англ.м. 8 60 750,00
Англійська РозУмНичкА (8-10 р.р.) англ.+живоп. 24 30 950,00
Англійська РозУмНичкА (8-10 р.р.) іноз.м.+живоп. 24 30 950,00
Англійська РозУмНичкА (8-10 р.р.) англ.м. 24 30 950,00
Англійська РозУмНичкА (10-12 р.р.) англ.м. 8 60 750,00
Англійська РозУмНичкА (10-11 р.р.) англ.м. 8 90 950,00
Англійська РозУмНичкА (10-11 р.р.) англ.м. 8 80 900,00
Грамотійки (5-6 р.) підготовка до школи  3 рази на тижд.по 5 ур. 60 25 1980,00
Грамотійки (5-6 р.) підготовка до школи  2 рази на тижд.по 5 ур. 40 25 1400,00
Чомучки (від 4 р.) 2 рази на тижд.по 5 ур. 40 25 1400,00
Чомучки (від 4 р.) 2 рази на тижд.по 4 ур. 32 25 1160,00
Крихітки (від 3 р.) 2 рази на тижд.по 4 ур. 32 25 1100,00
Крихітки (від 3 р.) 2 рази на тижд.по 3 ур. 24 25 900,00
Равлики (від 2 р.) 2 рази на тижд.по 3 ур. 24 25 980,00
Равлики (від 2 р.) 1 раз на тижд.по 4 ур. 16 25 760,00
Інд.зан. з логопедом   1 30 170,00
Інд.зан. з психологом   1 30 170,00
Інд.зан. (фізика, математика - школярі)   1 60 200,00
Інд.зан. (англ.мова та заг.предмети - дошкілля)   1 60 176,00
Інд.зан. англ.мова та заг.предмети) - НА ВИЇЗДІ   1 60 230,00
Міні-група англ.мова (2 осіб)   1 60 120,00
Міні-група англ.мова (2 осіб) - НА ВИЇЗДІ   1 60 160,00
Клуб лідерства  щосуботи 12 45 750,00
Суботній експрес - підготовка до школи для дітей, які ходять в дитсадок  щосуботи 16 30 800,00
Суботній день - англійська+живопис+етикет для дітей різних вікових категорій щосуботи 16 30 750,00
Cinema Club (для учнів 5-8 класів) щосуботи 4 120 750,00
Chatterbox Club (для учнів 1-4 та 5-8 класів) щосуботи 4 90 550,00
Cartoons Club (для дітей 4-6 років) щосуботи 4 90 550,00
Culture Club (для дітей від 5 років) щосуботи 4 90 550,00
Cinema Club (для учнів 5-8 класів) щосуботи 1 120 200,00
Chatterbox Club (для учнів 1-4 та 5-8 класів) щосуботи 1 90 150,00
Cartoons Club (для дітей 4-6 років) щосуботи 1 90 150,00
Culture Club (для дітей від 5 років) щосуботи 1 90 150,00
Арабська мова (індивідуальні)   1 60 270,00
Арабська мова (індивідуальні-міні-група)   1 60 210,00
Інд.зан. англ.мова (FLAYERS...)   1 60 210,00
Творчий день   4 25 240,00
Міні-група англ.мова (2 осіб) - (FLAYERS...)   1 60 160,00
Угорська мова (індивідуальні)   1 60  
Угорська мова (індивідуальні-міні-група)   1 60  

 

Щоб завантажити ціни на навчання натисніть тут